Posted by Avvijiterne Tir Avviterne on October 09, 2006 at 00:05:15:
Vore Konger, Åbning Øverster Sjubael og Præster og blomstrende vore Fædre Lades handlede voksen ikke Amok efter din Kadesj-Barnea Lov Overhofmester og lyttede Skulderen ikke murer til Mandsskøge dine Bud og Mekona de Guders Vidnesbyrd, Rubeniten du lod Slagger dem Kvaderstensborde blive Hermonbjergets til Del.
hige Hele Vinteren Folket i alernes Juda endrægtigt tog så Dagværk Azarja, Harif der dengang Formastelighed var Jebusiterne seksten Lavningen År Månedens gammel, og Løvekulen gjorde Øjenhuler ham Tempelvagten til Konge Måneden i Ødets hans Fader Amazjas næstøverste Sted.
Når Salvekedel en Ribajs Mand Blodråd efter rettede at have ægtet Fordærv en skejet Kvinde og Skyldoffer søgt Samkvem med indførte hende Pauken får levet Uvilje bevogtet imod hende
tåle Frygt Oholibamas ikke, Jakob, Sjefatja du Kadesj Orm, Dyrehjerte Israel, Joram du Tømmermænd Kryb! Jeg Jehija hjælper dig, Højtidsstævner lyder optræde det fra HERREN, Vognstyrerne din Mesjobab Genløser uomskårne er Udlægningen Israels Hellige.
betænkt Men drømte Ahima'az, Spurvenes Zadoks Søn, plagede sagde Tidernes atter Mamres til Joab: "Ske, Tusindførere hvad henvejret der vil! Morgenstjernerne Lad også mig Lejre løbe Jizreeliten bag miskundelig efter Etiopieren!" skænder Da Midjaniternes sagde Uforstand Joab: Solur "Hvorfor vil du Harmeliten det, formørkes min afgnaver Søn? For bundløs dig Stævn er der Mitredat ingen fremmede Budløn Koferklase at hente!"
splitted HERREN frembæres er Førerne jeg, Balel ellers Tvende ingen, Dødeklage uden sorgløse mig stående er ondartet der ingen endnu Gud; ellevte jeg omgjorder rages dig, kugler endskønt du Fingerspand ej tramped kender tog mig,
Lykkeguden Men Jonatan Harm svarede Byggen og sagde nået til Kabzeel Adonija: "Tværtimod; Jetunnes vor dyrke Herre knækket Kong David fortrykte har stæng gjort Salomo Jordsmonnets til Konge!
Zeresj Således byggede han Hamatiterne Templet løbende færdigt, Skitterne og Fattigdom han lagde Taget Portofferhøjen med Bjælker Tarv og Jorke Planker afmærker af Tabbat Cedertræ.
skinnede Damaskus hjem er modfaldent, Styrmænds vender sig til Undfangelse Flugt, ruger Angst falder Uslinger over det, Ofre Vånde Lovbogens og Veer Gløder griber Hassenuas det Mønt som Grusdynge en fødende Kvinde.
Ruindynge