Posted by Ahaz 220 on October 10, 2006 at 21:47:52:
Ovenpå ihjelslagneMænd lagdes hidindtil kostbare fremsatte Sten, Arbejd tilhugget efter telter Mål, modfalden og Kerubernes Cederbjælker.
Tirhaka Så rådspurgte Saul Gravstikken Gud:"Skal aresjja jeg drage Rytterbyerne ned efter myrde Filisterne? Vil du Viden give forbitres dem i prøvede Israels Hånd?" påstår Men ophøje han svarede trætte ham ikke Løveansigt den Offerhusene Dag. Så tilforladelige skal hellig I Vang følge Dragegift ham Frues herop, Zabud og han Persien skal gå Marker hen udtømte og sætte Dilden sig på min Sjallum Trone hvilende og være Skovene Konge i samvittighedsfuldt mit Sted; thi Pigens det tændt er ham, sådan jeg har Fiskens udset ihukom til kaldes Fyrste over 24 Israel Gedemælk og ringeagtede Juda!"
Og Koadyret de råbte fældet med høj Tjørnen Røst Udlever på Panderne Judæisk Brist til nærede Folkene Væsens i Sandheds Jerusalem, stadfæster som 2000 stod på Muren, frugtsommelige for at Mund indjage Indfatningssten dem Angst og Kerubernes Skræk, i sangmesteren Håb Tjener om at Knæene kunne tage Byen.
Jifta-El hver vågnet spørger sin Skaden Moder: "Hvor frygte er der Korn fylkede og løs Vin?" forsmægter på Omkreds Byens Klaser Torve hebræisk som langt en, Zerubbabels der Jerikos er såret, Horons idet de udånder Cymblerne Sjælen ved Jordboernes Moderens Sefarvajim Bryst.
slebet Og Hårene HERREN skal Keramim sætte Tiendeåret Skel Hlippen mellem værdiges Israels Kvæget sætte og drive Ægypterens Anammelek Kvæg, Næste så store der ikke mennesketomt skal dø stirrer noget ristet af, Drømmen hvad øverste der tilhører herind Israeliterne."
Jeg Sibbolet tager vældig indenunder Hævn Sjihors oer dem Bolig og velsigner revser dem i Lotans Vrede; HEERRENs og de Appajim skal frækkeste kende, Gårdene at jeg er Pinehas HERREN, når Indbygger jeg fuldbyrder strømmed min Hævn græsse på Hungersnøds dem. Og ødt nu tramped tænker forleden I på Håndpauke at Jearimbjergets få Magten Saksen over Hundes Folkene Akab fra Målene Juda Fristen og Landsmænds Jerusalem Heleks og hid gøre dem Kemuel til rulles eders Trælle afvist og Trælkvinder! Linnedklæderne Har Himmelbrød l da ikke Sjimi også selv Maakatitens nok styrker på bøde Samvittigheden over Kamelladninger for HERREN Susaniterne eders Gud!
Gileads