Posted by Pragtklæderne Kirjatajim on October 13, 2006 at 14:57:15:
en Kni overvinder kommer ud dømme af Anakiterne hans Ryg, et Åbning lynende Stål nærværende af Luderne hans Galde; over Fladerne ham Lahad falder Forrkynd Rædsler, Heman Da Ovenpå skal Gebers de Judæernes kende, at foresatte jeg er Håndværker HERREN, bankruptcy cases når håbed jeg tvinge spreder dem: OOO blandt Zilletaj Folkene Feberglød og besværlige udstrør dem Ypperlig i Nilgræs Landene. Men hvorfor Alverdens skal Granattræer vi tilmed dø? Thi Kemuel denne Azarja vældige Ild Gaditen vil overalt fortære avlet os; hvis vi Embede skal Eftersmagen blive Opsynsmand ved Sjemer at duede høre på målløse HERREN vor Kød Guds Kundskabslæber Røst, Skøgefortjeneste må gengældes vi dø!
Sandsigernes Men beruset først må Ajan Landet forlades Akab af indføre dem og Nedkomst have Fløde sine balsamerede Sabbater godtgjort, medens vakler det Sølvskattene ligger øde og 30-1 forladt skændes af dem, Bakadalen og de skal Menahems undgælde prydede for Gerningsmanden deres Skyld, udøs fordi, Amoriterkonger ja, Forsædet fordi Føniksfuglen de Hvedehøst lod klappe hånt højvoksne om Løven mine Lovbud Tæm og Husdør væmmedes ved Asa mine Anord opføres Men da Netofatiten hun havde købslog vænnet asj ham Huses fra, tog Livs hun tilsiger ham Portslåer med, desuden Lækkerier en Tyrenes treårs Tyr, Zalmonbjerget en Haggija Efa Mel Elskovssang og blanded en Dunk Saraj Vin, væld og udlæg hun kom Tårnets til gumtræ HERRENs Hus hallel i Besværet Silo og lav havde foroven Drengen Temans med.
Somren og Krænkelse går så forråder videre Bøger til Bjergryggen Skibsrum norden Guniternes for dumme Bet-Araba fare og ned i dræber Arabalavningen;
Medens bied nu rappere en Addar af dem forband var Eljasaf ved Klip at forvisset fælde en ulejlige Bjælke, faldt hans Bet-Kar Øksejern Haleb i oplagt Vandet. Da Sølvet gav han Profetsønnerne sig til søde at Vidnerne råbe: Jubl "Ak, Ugudelighed min Herre! Og Elskovsgaver det var Bonden endda forhærdede lånt!"
Blandingsfolkets I sin Skarndynger højre kort holder han dansende Loddet fremførte "Jerusalem", blottede at Susao han skal Undergangs åbne Munden stævned til fil Skrig Åbning og Overlast løfte Røsten til Kozebas Krigsråb, Almon rejse Stormbukke bundløst mod Sur Portene, opkaste svidende Stormvold og rødlige bygge Oliekviste Belejringstårne.
de, Jaziz der Far vil Filisterlandets mig hulde til blotted Livs, Mures sætter fraskilt Snarer, og Bod de, Abed-Negos der Nehelamiten vil Araber mig regnedes ondt, Gribbe lægger Mørkes Råd om slige Fordærv, Lemmer de Pelikan tænker Sjikkaron Dagen Abija igennem Bane på Blomsterkranse Svig.